Inte så mycket

Jag försöker febrilt komma på något att skriva om idag, men mitt huvud står stilla. Men kan ju berätta att jag varit på jobb idag kväll och fått lära mig några lekar på nytt som fallit i total glömska, trots att de varit mina favoritlekar som liten. Nu kommer jag igen ihåg hur man leker ”vatten i skon” och ”tidningsleken”.  Riktigt roligt hade vi med barnen!

Imorgon har jag ledigt och det ska bli så skönt. På lördagen är jag några timmar på jobb, men inget ansträngande.

Är för tillfället lite bortkommen med vad som kommer att hända i framtiden gällande arbete, men tiden får visa. Bara jag inte behöver gå arbetslös så är jag nöjd. 😉 Men det är mycket funderande och kalkylerande just nu.

Imorgon ska jag få njuta av mina härliga barn, efter att jag denna dag inte hunnit se dem alls.

 

 

 

 

Kommentera

