100!

I natt har jag minst sagt sovit som en kråka.  Jag var dum nog att lägga mig för sent, vilket händer ofta, men också hungrig, vilket man inte borde. Då jag nästan hade somnat tyckte lillkillen att det var dags att göra entré. Först rop och skrik i sin egen säng, för att sedan förflytta sig i vår säng och fortsätta ropa och skrika. Då han äntligen somnat, börjades det höras ljud från barnens sovrum igen – storesyster som drömde onda drömmar. Tur nog somnade hon om i egen säng, så vi inte behövde vara som inpackade sillar hela natten i vår säng.

Vid det här laget var jag ju så pigg att jag bara snurrade fram och tillbaka i sängen och tänkte på en massa onödiga saker. Till slut tror jag att jag somnade kl 2, för att sedan glatt få vakna till väckarklockans skräll kl 6.30.

Till råga på allt glömde jag min telefon i min arbetskompis bil igår, så nu är jag dessutom telefonlös.

Men blev glad då jag loggade in på bloggen idag morgon och märkte att jag nu fått 100 kommentarer! Så det är ju värt att fira! Tack till alla som läser min blogg och som lämnar kommentarer, jag blir så glad!

Ha en riktigt bra dag alleman!

 

//BB

Kommentera

