Gäsp

Det var meningen att jag skulle sova lääänge idag, men då jag vaknade av att det ösregnade ute, ändrades mina planer fort och jag valde att hellre åka bil till jobb med min sambo än att cykla eller gå. Nu känner jag att det hade varit väldigt skönt om jag hade fått sova ut. Speciellt då man ser hur lilla August på bilden drar timmerstockar.

Men en kopp kaffe och en surskorpa sätter väl fart på den tröttaste också. Eller, som man säger på finska – toivossa on hyvä elää…

Men för att se det från den positiva sidan: jag är ledig torsdag till söndag, och nästa vecka bär det av till Porto! Wuhuu! Så, bye bye skitväder (åtm för en vecka…)

 

//KnutBB

 

Kommentera

