Ännu en dag…

…jobb och sen äntligen ett ledigt veckoslut. Skall bli skönt att få pynja på här hemma i lugn och ro. Dessutom kommer karln i huset hem idag efter att ha varit på arbetsresa hela veckan, så det ska också bli skönt att få någon att dela alla hussysslor med igen.

På jobbet är det bråttom bråttom, men jag trivs som fisken i vattnet.

Har förresten skickat ett bidrag till Voice of Finland, hahah, i ett svagt ögonblick tyckte jag det var en god idé. Nå, det är gjort, och det med det.

Borde städa här hemma, men känner mig hemskt oinspirerad. Om jag funderar på saken tills imorgon? Det tycker jag är verkar som en god idé.

Till sist en bild på ena solstrålen som förgyller min dagar.

Kommentera

